خشم الهی چیست؟ خداوند دو نوع صفت دارد؛ صفت ذاتی و فعلی.غضب خداوند صفت فعل خدا است نه صفت ذات. خشم خدا صفت فعل خدا است یعنی کار خدا است یعنی خدا مثل ما عصبانی نمی شود.خشم خدا یعنی کیفر گناهان و مقصود آن عقاب و کیفر خداوند است.شخصی از امام باقر(ع) پرسید: خشم خدا چیست؟ ایشان فرمودند: کسی که گمان کند خداوند از حالتی به حالت دیگر تغییر کند او را به ویژگی آفریده وصل کرده است چیزی خدا را تحریک نمی کند که باعث دگرگونی او شود پسخشم خدا یعنی کیفر خداوند.چه چیزی باعث خشم خداوند می شود؟ همه گناهان باعث خشم خدا می شود و هر آنچه که مورد بخشش خدا واقع نشود موجب غضب خدا م رحمت اسمانی...
ما را در سایت رحمت اسمانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: يکشنبه 2 آبان 1395 ساعت: 9:59